- Басты бет
- Білім беру
- Білім беру бағдарламалары
- Бакалавриат
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
6В11102 — Мәдени-тынығу жұмысы
-
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
Білім беру
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
-
Білім беру бағдарламалары
-
Бағдарлама туралы ақпарат
- Онлайн қабылдау 2020-2021
-
Білім беру бағдарламасының коды мен атауы
Білім беру бағдарламасының мақсаты
Білім беру бағдарламасының стратегиялық серіктестері
Академиялық (ішкі және сыртқы) ұтқырлық серіктестері
Түлектердің жұмыспен қамтылуы %-бен және қызмет орындары
Мамандандырылған аккредиттеу
Білім беру бағдарламасының рейтингі
Кәсіби қызмет түрлері:
Қосымша білім беру бағдарламасы
-
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
Нарықтық сұранысты және жұмыс берушілердің талаптарын ескере отырып, заманауи технологияларды қолдана алатын, халықтың бос уақытын ұйымдастыру саласындағы шығармашылық және ғылыми қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімдерге ие Қазақстан Республикасының қызмет саласында бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау.
- №7 Түркісіб аудандық балалар шығармашылық орталығы, Алматы қ.;
- Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Ұзынағаш ауылы «Өнер мектебі»
- Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті. Шымкент қ.;
- Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті, Ақтөбе қ.
100%
- Жалпы орта білім беру мекемелері;
- мәдениет үйлері;
- өнер мектептері
«Аккредиттеу және рейтингтің тәуелсіз агенттігі» (АРТА), сертификат АВ №2478, 24.05.2019 ж. 23.05.2024 ж. дейін.
- АРТА, 2 орын, 2019 ж.
- Атамекен, 4 орын, 2020 ж.;
- Атамекен, 6 орын, 2021 ж.
«6В11102-«Мәдени-тынығу жұмысы» білім беру бағдарламасының түлектері келесі қызмет түрлерін орындай алады:
- өндірістік-басқарушылық: мәдениет, өнер, білім беру саласындағы мекемелерге, шығармашылық ұжымдарға, ұйымдар мен бірлестіктерге басшылық ету, мәдени орталықтарды, шығармашылық студияларды және меншіктің барлық түрлері мен нысандарындағы фирмаларды басқару;
- шығармашылық: таңдалған мамандандыру бойынша орындаушылық шеберлік пен теориялық білімнің жоғары деңгейін игеруді; бос уақытты ұйымдастыру нысандары мен әдістерінің арсеналын, ұжымдармен, үйірмелермен, студиялармен жұмыс істеудің практикалық дағдылары мен әдістемесін, бұқаралық іс-шаралар, концерттер, спектакльдер қоюды қамтиды;
– ұйымдастырушылық-шығармашылық: барлық әлеуметтік топтардың бос уақытын ұйымдастыру, сондай-ақ шығармашылық ұжымдарды құру және басқару, республикалық және халықаралық конкурстар, фестивальдар, симпозиумдар мен шеберлік сыныптарын ұйымдастыру және өткізу;
– білім беру (педагогикалық): шығармашылық оқу орындарында арнайы пәндер бойынша педагогикалық қызметті жүргізу, педагогикалық міндеттерді қою және шешу, оқытудың жаңа әдістері мен нысандарын енгізу;– жобалау-технологиялық: адамдардың шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасау, мәдениеттің әртүрлі салаларында шығармашылық жобаларды әзірлеу, осы жобаларды ақпараттық және жарнамалық қамтамасыз ету;
– ғылыми-зерттеу: Мәдениет, Мәдени-демалыс қызметі саласындағы үдерістердің жай-күйін зерттеу, мәдени мұраның тарихи заңдылықтары мен көркемдік дәстүрлеріне, мәдени-демалыс жұмыстарының нысандары, әдістері мен құралдарына зерттеу жүргізу.
«Заманауи вокал негіздері» Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) ән, эстрада бағытында білім алғысы келетін вокалдық мүмкіндіктерін әріқарай дамыту бойынша білімі мен дағдылары бар мамандарды даярлауға бағытталған.
Бағдарламаның мақсаты - ән айту мәнерін, дауыс қолданысын және музыкалық сауаттылыққа, дауыс тазалығы мен интонация заңдылықтары негізінде студентке гармоникалық, полифониялық мелизм дағдыларын, дауыс қою, ән айту техникаларын және ұйымдастыру-басқару қызметінің дағдыларына үйрету болып табылады.