Мектепке дейінгі және бастауышқа дайындау кафедрасының оқытушылары

        • Жубандыкова Акгул Мурзалиевна

          Лауазымы: Бағдарлама көшбасшысы, профессор м.а., педагогика ғылымының кандидаты

        • Ақпарат

        Жубандыкова Акгул Мурзалиевна

        Лауазымы: Бағдарлама көшбасшысы, профессор м.а., педагогика ғылымының кандидаты

        +77014167726

        Акгул Жубандыкова - 1996 жылы Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық институты «Педагогика және психология» (мектепке дейінгі) мамандығы бойынша үздік дипломмен тәмамдаған. 2002 жылы аталған институттың «Қазақ тілі және әдебиет» мамандығы бойынша үздік дипломмен бітірді. 2010 жылы «Бастауыш оқушыларының өлкетану іс-әрекетінде құндылық бағдарын қалыптастыру» тақырыбында кандидаттық диссертациясын қорғап, 2011 жылдың 14 маусымдағы  шешімімен (№5  хаттама) - педагогика ғылымдарының кандидаты  дәрежесі,  2018 жылдың 26 қаңтарда ҚР Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласындағы бақылау комитетінің шешімімен (26.01.2018 №440) 13.01.00- Педагогика мамандығы бойынша қауымдастырылған профессор ғылыми атағы берілді.

        Еңбек жолын балабақша тәрбиешісі қызметінен бастаған.

        1993 жылдан бастап қазіргі күнге дейін Қазақ ұлттық қыздар университетінде қызмет етіп келеді. 2018 жылы «ЖОО-ның үздік оқытушысы» грант иегері атанды. 2020 жылы тәуелсіз қоғамдық бірлестігі «Үздік ұстаз» байқауының жеңімпазы. 2018 жылы Германия Федеративті Респубикасы, Бонн университеті «Quality Management in Education» «Білім беру менеджменті»,  Түркия Республикасы, Анкара қаласындағы Hacettepe Üniversitesi университеті  «Yüksek Egiİim Kurumlarında Eğitim ve Öğretim Teknolojilerinin Kullanmı»  («ЖОО-да оқытудың жаңа технологияларын пайдалану») тақырыптарында ғылыми тағылымдамадан өткен. 2022 жылы «Болашақ» бағдарламасының аясында   «International Сenter for further Education and Scientific Information»  орталығында Германия, Дюссельдорф, (09.05.-06.08.2022) тағылымдамадан өтті. 2023 жылы  аралығында Michigan State University «Research, Teaching and Service in Teacher Education» тақырыбында 6.05-17.05.2023 ж. тағылымдамадан өтті. 2023 жылдың қыркүйек айынан бастап «Мектепке дейінгі білім беру» кафедрасының Бағдарлама көшбасшысы болып тағайындалды.

        ЖЕТІСТІКТЕРІ:

        • Университеттің 70 жылдығына орай «Құрмет» медалінің иегері (2014 ж.), «Білім және ғылым қызметкерлерінің кәсіподағына сіңірген еңбегі үшін» белгісі, 2021 ж., «Үздік ғылыми қызметкер» белгісімен (ҚР ЖОО-ның қауымдастығы, 2020 ж.) марапатталған.
        • Республикалық педагогикалық олимпиадалар және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының жүлдегерлерінің жетекшісі.

        БІЛІМІ:

        • Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық институты, «Педагогика және психология (мектепке дейінгі)»;
        • Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық институты, «Қазақ тілі және әдебиет мұғалімі».

        ҰЙЫМДАРҒА МҮШЕЛІГІ ЖӘНЕ ҚОҒАМДЫҚ ҚЫЗМЕТІ:

        • ХПБҒА (МАНПО) корреспондент мүшесі, (Ресей);
        • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің «Оқулық» Республикалық ғылыми-практикалық орталығының» РМҚК сарапшысы;
        • 6В01-7М01-8D01-Педагогикалық ғылымдар 012-Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту педагогикасы мамандығы бойынша ҚазҰлтҚызПУ жанындағы ОӘБ (ЖБТ төрағасы);
        • ҚР  Білім және ғылым министрлігі «Ұлттық тестілеу орталығы РМҚК Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының педагагог қызметкерлерін Ұлттық біліктілік тестілеуге арналған тест тапсырмаларының» эксперті;

        ЗЕРТТЕУ АЯСЫ:

        • Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу
        • Критериалды бағалау
        • Эмоционалды инттелект
        • Бастауыш сынып оқушыларының өлкетану іс-әрекетінде құндылық бағдарын қалыптастыру
        • ЖОО оқыту үдерісін ұйымдастыру және басқару

        ЗЕРТТЕУ ЖОБАСЫ (ЛАРЫ):

        • «Отбасы институты» әлеуметтік жоба, «Педагогикалық ғылымдар академиясы» қоғамдық бірлестігімен бірге;

        БАСЫЛЫМҒА ШЫҚҚАН МАҚАЛАЛАРЫ:

        ҚР БжҒМ РОӘК ұсынған 3 оқу құралының авторы:

        • 6В012  Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту педагогикасы  бағыты бойынша «Theory and methods of developing preschool children’s  fine arts» //  IP Ashikbaeva -  p. 122 – 300  тираж (ағылшын тілінде)  (Мектепке дейінгі жастағы балалардың бейнелеу шығармашылығын дамытудың әдістемесі) – (ҚР БжҒМ жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің Республикалық оқу-әдістемелік Кеңесі оқу-әдістемелік бірлестігінің 26 сәуір 2019 № 1 Хаттама шешімімен бекітілді)
        • 6В01-7Ь01-8D01 Педагогикалық ғылымдар «013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау» бағыты бойынша «Бағалаудың өлшемдік технологиялары»// ЖК «Волкова Е.В.» Алматы, 2019 – Б.260 – 1000 тираж (ҚР БжҒМ жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің Республикалық оқу-әдістемелік Кеңесі оқу-әдістемелік бірлестігінің 26 сәуір 2019 № 1 Хаттама шешімімен бекітілді)
        • 6В012  Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту педагогикасы  бағыты бойынша «Мектепке дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі»  оқу құралы/ ИП «Ашикбаева», Алматы, 2018, 344 б. 1000 тираж (ҚР БжҒМ жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің Республикалық оқу-әдістемелік Кеңесі оқу-әдістемелік бірлестігінің 24 сәуір 2018 № 1 Хаттама шешімімен бекітілді)
        • The model of professional competence development in future Physical Education teachers at an entrepreneurial university// Espacios 2019 | journal-articleEID:
        • Increasing the level of education at the university: Technology and control// Journal of Advanced Research in Dynamical and Control Systems 2020 | journal-article DOI: 10.5373/JARDCS/V12SP3/20201251 EID: 2-s2.0-85083012434Part of ISSN: 1943023X
        • Жоғары нәтижеге жетудің шарты- сабақты тиімді жоспарлау// Абай атындағы ҰПУ - нің Хабаршысы. Педагогика және психология  сериясы. // Алматы. – №1 (57) 2018 ж
        • Критериалды  бағалаудың ерекшеліктері// Абай атындағы ҰПУ - нің Хабаршысы. Педагогика ғылымдар сериясы. // Алматы. –  №1 (53) 2017 ж. –  35-40   бб.
        • Development of creative activity of a university teacher// Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің ХАБАРШЫСЫ. Педагогика. Психология. Әлеуметтану сериясы - № 1(134)/2021 ISSN: 2616-6895, eISSN: 2663-249

        КОНФЕРЕНЦИЯЛАРҒА ҚАТЫСУЫ МЕН ҚОНАҚ РЕТІНДЕ БЕРГЕН ДӘРІСТЕРІ:

        • 2019, 13-15 маусым, “Студенттердің сыни ойлау дағдыларын қалыптастырудың маңызы” тақырыбында  VІ Халықаралық Түркі Әлемі Зерттеулері симпозиумы (Баку қ., Әзірбайжан);
        • 2021, 20 тамыз «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың заманауи бағыттары» тамыз конференциясы;
        • 2021, 5 мамыр, VIII-Халықаралық Түркі Әлемі Зерттеулері симпозиумында Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды зиятын дамыту» тақырыбы бойынша баяндама оқылды;
        • 2020-2021, 2021-2022 оқу жылдарында І.Жансүгіров атындағы Жетісу университетінде академиялық ұтқырлық бойынша «Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі» пәнінен дәріс береді.
        • 21.01.2021 ж., «Заманауи педагог-тәрбиеші даярлау: теориядан практикағы» атты Республикалық семинар (Талдықорған қ.)
        • Арзанбаева Бахытжамал Оразгалиевна

          Лауазымы: педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент

        • Ақпарат

        Арзанбаева Бахытжамал Оразгалиевна

        Лауазымы: педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент

        +77017103578

         Арзанбаева Бахытжамал Оразгалиевна 1980 жылы Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетін педагогика және психология мамандығңы бойынша тәмәмдаған.  Еңбек жолын 1980 жылы Қарағанды қаласында тәрбиеші қызметінен бастап, 1986 жылы Қарағанды педагогикалық институтында мектепке дейінгі педагогика кафедрасының оқытушысы болып қызмет етеді. 1991 жылдан бастап Қазақ қыздар педагогикалық институтының мектепке дейінгі және бастауыш білім кафедра оқытушысы болды. 2008 - 2009 ж. Қазақстан Республикасы Білім министрлігінің «Мектепке дейінгі балалық шақ» республикалық орталығының директоры қызметінде жұмыс істейді. 2010-2011ж. Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық институты, Мектепке дейінгі және бастауыш білім беру кафедрасының доценті болып, 2011-2014 жылдары Алматы гуманитарлық-техникалық университетінде Кәсіптік оқыту және дизайн кафедрасының меңгерушісі қызметін атқарады. 2014 - 2019 жылдары «Өрлеу» БАҰО» АҚФ ҚР Білім беру жүйесінің басшы және ғылыми-педагогикалық қызметкерлерінің біліктілігін арттыратын республикалық институтының Тұлғаны тәрбиелеу және әлеуметтендіру кафедрасының меңгерушісі қызметін атқарған. 2019 жылдың қыркүйек айынан қазіргі уақытқа дейін Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінің Педагогика және психология институтының мектепке дейінгі және бастауыш білім беру кафедрасының доценті болып қызмет етіп келеді.

        БІЛІМІ:

        • Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық институты «Мектепке дейінгі Педагогика және психология» мамандығы, 1976-1980 жж. ЖВ-210622, рег. № 1037.от 30.06.80
        • Ғылыми дәрежесі - педагогика ғылымдарының кандидаты (ҒК №0008067), 26.01. 2001ж.
        • Ғылыми атағы - доцент (ДЦ 0002740) № 9 хаттама 27.12. 2011 ж.

        ЗЕРТТЕУ АЯСЫ:

        • Болашақ мұғалімдердің мектеп жасына дейінгі балалардың ойын іс-әрекетіне кәсіби және құндылық бағдарларын қалыптастыру.
        • Мектепке дейінгі ұйымдарды басқару мәселелері.
        • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту сапасын бағалау мәселелері.

        ҚР БҒМ ЖОБАЛАРЫ:

        • Қазақстан Республикасында 12 жылдық оқытуға көшу жағдайында мектепке дейінгі білім беруді дамытудың ғылыми-педагогикалық негіздерін әзірлеу (2009-2011жж.).
        • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту сапасын бағалау және олардың критерийлерін дайындау (2021-2025).

        БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ КУРСТАРЫ:

        • Zertifikat Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH) Berlin 16.08-30.08 2013.
        • CERTIFIKATE OF PARTICIPATION Educare intrnational Consultancy Singapore Teachers Unions «Singapore Programme for Pre-Schol Educacators» 06.02. - 17.02.2015.

        ҰЙЫМДАРҒА МҮШЕЛІГІ ЖӘНЕ ҚОҒАМДЫҚ ҚЫЗМЕТІ:

        • «ҚР БҒМ Мектепке дейінгі балалық шақ» республикалық орталығының «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту моделін» әзірлеу бойынша сараптама тобының мүшесі.
        • 6B01 – 7М01-Педагогикалық ғылымдар 012 «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту педагогикасы» бағыты бойынша РОӘК мүшесі.
        • «Мектепке дейінгі ұйым басшысының анықтамалығы» республикалық журналының редакциялық алқасының мүшесі.

        БАСЫЛЫМҒА ШЫҚҚАН МАҚАЛАЛАРЫ:

        • Арзанбаева Б.О. Жубандыкова А.М. «К вопросу о профессиональной подготовке педагогов дошкольного образования» МЕЖДУНАРОДНЫЙ НАУЧНЫЙ ЖУРНАЛ  Science and life of. «Наука и жизнь» №7/3 2020 С.33-37
        • Таубаева Г. З. Арзанбаева Б.О. Мектепке дейінгі ұйым тәрбиеші-педагогының кәсіби қызметі мен кәсіби құзыреттілігі «Вестник Академии Педагогических Наук Казахстана» №3, 2020, С110-108
        • Internationalization in high education  //Life Scince Jornal, 2014.-  Skopus
        • http://www.lifesciencesite.com/lsj/life1107s/044_24552life1107s14_222_225.pdf Meruyert Y. Zhanguzhinova ,B. Arzanbayeva Bahyt E. Atymtaeva, Akbope A.   Hinger education system in the republic of  Kazakhstan in the context of the credit system of education»  /Life Scince Jornal, 2014.-  Skopus
        • http://www.lifesciencesite.com/lsj/life1107s/045_24553life1107s14_226_228.pdf. Akmaral S. Magauova1, Kaliyabanu M.Kertayeva, B.Arzanbayeva.
        • Increasing the Level of Education at the University: Technology and Control Akgul Zhubandykova, Kazakh National Women’s Teacher Training University, Almaty, Kazakhstan. Saira Zhiyenbayeva, Kazakh National Women’s Teacher Training University, Almaty, Kazakhstan. Bakhytzhamal Arzanbayeva, Kazakh National Women’s Teacher Training University, Almaty, Kazakhstan. Alima Yelkeyeva, Kazakh National Women’s Teacher Training University, Almaty, Kazakhstan. Roza Nabuova, Kazakh National Women’s Teacher Training University, Almaty, Kazakhstan. Aliya Issayeva, Kazakh National Women’s Teacher Training University, Almaty, Kazakhstan. Janat Sakenov, Pavlodar State Pedagogical University, Pavlodar, Kazakhstan. Alexey Lyuft, Pavlodar State Pedagogical University, Pavlodar, Kazakhstan. Gulnar Shakhazhanova, Pavlodar State University named after S. Toraigyrov, Pavlodar, Kazakhstan
          Jour of Adv Research in Dynamical & Control Systems, Vol. 12, 03-Special Issue, 2020
        • Training of primary school teachers in the use of information technology. World Journal on Educational Technology: Current Issues Volume 14, Issue 3, (2022) Current Issues. 14(3), 963-975. https://doi.org/10.18844/wjet.v14i3.7329 Kalioldanovna, Y. G., Kalioldanovna, Y. G., Аrzanbayeva, B., Roza, L., Azimkhan, Y., & Omarov.
        • Development of the project activities of future primary school teachers based on a collaborative environment. Cypriot Journal of Educational Sciences Volume 17, Issue 10.

        КОНФЕРЕНЦИЯЛАРҒА ЖӘНЕ ҚОНАҚ ДӘРІСТЕРГЕ ҚАТЫСУ:

        • 2013ж., 13-15 қыркүйек, Стамбул, Түркия, Фатих университетінің магистратурасында дәріс оқу;
        • 2014ж., 25-26 қазан, Стамбул, Түркия, Фатих университетінің магистратурасында дәріс оқу;
        • 21.01.2021. «Заманауи педагог-педагогтарды даярлау: теориядан практикаға» Республикалық онлайн семинар
        • Тасжурекова Жумагуль Тлеуовна

          Лауазымы: педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент

        • Ақпарат

        Тасжурекова Жумагуль Тлеуовна

        Лауазымы: педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент

        +77052194413

        Жұмагүл Тасжурекова-1976 жылы Абай атындағы Жамбыл педагогикалық училищесін «Мектепке дейінгі мекемелерде тәрбиелеу» мамандығы бойынша үздік бітірді. 1984 жылы Талдықорған педагогикалық институтын «Педагогика және психология (мектепке дейінгі)» мамандығы бойынша үздік дипломмен тәмәмдаған. 1993 жылы М.П.Драгоманова атындағы Киев мемлекеттік педагогикалық университетінің күндізгі аспирантурасын бітіргеннен кейін, «Ересек мектеп жасына дейінгі балаларда (оқу тапсырмаларын орындау негізінде) адалдықты қалыптастыру басталды» тақырыбында кандидаттық диссертация қорғады. Сол жылы педагогика ғылымдарының кандидаты ғылыми дәрежесі берілді (диплом КН№003365, бұйрық №12, 30 қыркүйек); 2010 жылы ҚР БҒМ Білім және ғылым саласындағы бақылау комитетінің шешімімен - 13.00.01 педагогика мамандығы бойынша доцент (қауымдастырылған профессор) ғылыми атағы берілді (23.04.2010ж. №0001558 дипломы). Жұмагүл Тілеуовна өзінің кәсіби жолын Талдықорған педагогикалық институтының Мектепке дейінгі тәрбие әдістемесі кафедрасының ассистенті ретінде бастады. 1997 жылдан 2018 жылға дейін Тараз мемлекеттік педагогикалық институтында кафедра меңгерушісі, кейін педагогика факультетінің деканы болып жұмыс істеді. 2018 жылдан 2021 жылға дейін Ұлттық арнайы және инклюзивті білім беру ғылыми-практикалық орталығының жанындағы арнайы мектепке дейінгі білім беру зертханасын басқарды.

        Келесі біліктілікті арттыру курстарынан өтті:

        • Университеттік педагогиканың негізгі принциптері (Испания, Валенсия қ., 2015);
        • «Өрлеу» біліктілікті арттыру Ұлттық орталығы АҚ желісі бойынша педагогикалық мамандықтар оқытушыларының біліктілігін арттырудан өтті (Қазақстан, Алматы, 2015)
        • «Білім және ғылымдағы инновациялар» II Халықаралық ғылыми-әдістемелік конференциясының қатысушысы (Қазақстан, Алматы қ., 2018);
        • «Қазіргі университет: педагогтарды даярлау стратегиялары» ғылыми-әдістемелік семинар қатысушысы (Қазақстан, Алматы қ., 2019);
        • «Қазіргі онтолингвистика: проблемалар, әдістер, жаңалықтар» атты конференцияға ғылыми баяндамамен қатысу (Ресей, Санкт-Петербург, 2019).
        • Спикер ретінде мектепке дейінгі қызметкерлердің бірінші съезінің қатысушысы (Көкшетау 2021);
        • Мектепке дейінгі қызметкерлердің тамыз конференциясына қатысу (Алматы 2021)
        • 2021 жылдың қыркүйек айынан бастап Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінің  «Мектепке дейінгі білім беру» кафедрасының доценті.

        ЖЕТІСТІКТЕР:

        • «Қазақстан Республикасының ғылымын дамытудағы еңбегі үшін» төсбелгісімен марапатталған (2017 ж.)
        • Тараз мемлекеттік педагогикалық институтының дамуына қосқан үлесі үшін мерейтойлық медальмен марапатталған
        • Республикалық педагогикалық олимпиадалар мен студенттік ғылыми-зерттеу жұмыстары жүлдегерлерінің жетекшісі.

        БІЛІМІ:

        • Абай атындағы Жамбыл педагогикалық училищесі (үздік);
        • І.Жансүгіров атындағы Талдықорған педагогикалық институты, «Педагогика және психология (мектепке дейінгі)» мамандығы (үздік);
        • М.П.Драгоманова атындағы Киев мемлекеттік педагогикалық университеті жанындағы тағылымдама және күндізгі аспирантура;
        • Тараз мемлекеттік педагогикалық институты жанындағы докторантура.

          ЗЕРТТЕУ БАҒЫТТАРЫ:

        • Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу;
        • Ересек мектеп жасына дейінгі балаларда адамгершілік-этикалық нормаларды қалыптастыру;
        • Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу дамуының онтогенез;
        • Әлеуметтік педагогика.

        ЖАРИЯЛАНЫМДАР:

        70-тен астам ғылыми жарияланымдары бар:

        • Формирование нравственно-этических норм у детей старшего дошкольного возраста.-Учебное пособие.-Алматы: ИП «Отан»;
        • «Девиантология» курсына арналған глоссарий. Оқу-әдістемелік құрал.- Алматы: «Отан» баспасы;
        • Әлеуметтік педагогтың іс-әрекетін ұйымдастыру.-Оқу-әдістемелік құрал.- Алматы: «Отан» баспасы;
        • Формирование ответственности у детей младшего школьного возраста. Научный журнал «Вестник АПН Казахстана» №3 (83), 2018;
        • К вопросу о формировании языковой системы казахского (родного) языка в дошкольном возрасте. Материалы ежегодной международной научной конференции Современная онтолингвистика: проблемы, методы, открытия (24-26 июня 2019) г.Санкт-Петербург;
        • Ерте және мектепке дейінгі жастағы балалардың тілдік дамуын тексеру әдістері.- Әдістемелік ұсынымдар.- Алматы: ТП ҰҒПО, 2019;
        • Развитие познавательной самостоятельности у детей старшего дошкольного возраста посредством Кейс-технологий.- Вестник КазНПУ  серия «Педагогические науки», №4(68), 2020;
        • Сөйлеу тілі онтогенезі барысында ана тілінің тілдік жүйесінің қалыптасу ерекшеліктері. Әдістемелік ұсынымдар – Алматы: АИБД ҰҒПО, 2020;
        • Научные подходы к проблеме формирования языковой системы казахского языка в раннем и дошкольном возрасте.-Вестник КазНПУ им.Абая, серия «Психология», №4(65), 2020;
        • Бала тілі бал.-Сборник детских высказываний. - Алматы,  АИБД ҰҒПО, 2020;
        • Онтогенез барысында ана тілі жүйесінің қалыптасуы. Коллективная монография, Алматы, АИБД ҰҒПО, 2020; 
        • Сөйлеу тілінің қалыпты дамуының әлеуметтік шарттары.-    Вестник КазНПУ им.Абая серия – «Психология» 4(69), 2021.

        КОНФЕРЕНЦИЯЛАРҒА ҚАТЫСУ ЖӘНЕ ҚОНАҚ ДӘРІСТЕРІ:

        • Қоқан педагогикалық институтында дәріс оқу (Өзбекстан, Қоқан қ. 2018);
        • «Қазіргі заманғы онтолингвистика: проблемалар, әдістер, ашылулар» атты жыл сайынғы халықаралық ғылыми конференцияға қатысу (2019 жылғы 24-26 маусым) Санкт-Петербург;
        • «ҚР Білім беру ұйымдарында ым-ишараттық сөйлеу тілін қолдану» Республикалық дөңгелек үстелінің жұмысына қатысу (Қазақстан, Алматы 2020).
        • Метербаева Кулбаршын Метербаевна

          Лауазымы: Профессор м.а., ғылым кандидаты

        • Ақпарат

        Метербаева Кулбаршын Метербаевна

        Лауазымы: Профессор м.а., ғылым кандидаты

        +77016021557

        Метербаева Кулбаршын Метербаевна - 1992 жылы Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық институты «Педагогика және психология» (мектепке дейінгі) мамандығы бойынша тәмамдаған. 2002 жылы аталған институттың «Қазақ тілі және әдебиет» мамандығы бойынша үздік дипломмен тәмәмдады. 2005 жылы «Қоршаған дүниемен таныстыру арқылы балалардың байланыстырып сөйлеуін қалыптастыру 5-7 жас» тақырыбында кандидаттық диссертациясын қорғап, 2005 жылдың жылғы 15 қарашадағы  шешімімен  (№13 хаттама) - педагогика ғылымдарының кандидаты ғылыми дәрежесі (FK №0000713),  2010 23 сәуірдегі шешімімен (№4 хаттама) – доцент ғылыми атағы берілді  (ДЦ № 0001588). Еңбек жолын 1992 жылдан Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті, Мектепке дейінгі оқыту әдістемесі кафедрасында аға лаборант қызметінен бастаған. 1994 жылдан бастап қазіргі күнге дейін Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінде қызмет етіп келеді. 2023 жылы  Түркия Республикасы, Невшехир қаласындағы Хачи Бекташа Вели атындағы Невшехир университетінде «The Deuelopment of Communication Skills in Preschool-Age Children as a Modern Trend in Education» («Қазіргі заманғы білім беру трендтері ретінде мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативті дағдыларын қалыптастыру»)  бағдарламасы бойынша ғылыми тағылымдамадан  03.07.2023 - 05.08.2023  аралығында өткен.

        ЖЕТІСТІКТЕРІ:

        • Республикалық педагогикалық олимпиадалар және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстары жүлдегерлерінің жетекшісі.

        БІЛІМІ:

        • Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық институты, «Педагогика және психология (мектепке дейінгі)»;
        • Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық институты, «Қазақ тілі және әдебиет мұғалімі».

        ҰЙЫМДАРҒА МҮШЕЛІГІ ЖӘНЕ ҚОҒАМДЫҚ ҚЫЗМЕТІ:

        • ХПБҒА (МАНПО) корреспондент мүшесі, (Ресей);
        • Ресей Жаратылыстану академиясының профессоры;
        • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің «Оқулық» Республикалық ғылыми-практикалық орталығының» РМҚК сарапшысы;
        • 6В01-7М01-8D01-Педагогикалық ғылымдар 012-Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту педагогикасы БББ  бойынша ҚазҰлтҚызПУ жанындағы ОӘБ (ЖБТ мүшесі);
        • ҚР  Білім және ғылым министрлігі «Ұлттық тестілеу орталығы РМҚК Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының педагагог қызметкерлерін Ұлттық біліктілік тестілеуге арналған тест тапсырмаларының» эксперті;
        • «Алматы қаласы мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының педагогтарына арналған конкурстардың  сарапшы мүшесі;
        • Педагогика және психология жоғары институтының ғылыми, әдістемелік кеңесінің мүшесі

        ЗЕРТТЕУ АЯСЫ:

        • Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу
        • Мектепке дейінгі ұйымдарда инновациялық технологияларды пайдаланудың жолдары мен ерекшеліктері
        • Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің интернет-технологияларды қолдануы кезіндегі мәдениетаралық коммуникация құзыреттілігін талдау
        • ЖОО оқыту үдерісін ұйымдастыру және басқару

        БАСЫЛЫМҒА ШЫҚҚАН МАҚАЛАЛАРЫ:

        ҚР БжҒМ РОӘК ұсынған 2 оқу құралының, 2 оқулықтың  авторы:

        • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі практикуммымен./Оқулық. Алматы: «Kemel kitap» баспасы, 2023. - 447 б. -500 дана, 012 –Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту  педагогикасы   білім беру бағдарламасы бойынша (ҚР БжҒМ жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің Республикалық оқу-әдістемелік Кеңесі оқу-әдістемелік бірлестігінің 27 сәуір 2023 № 5 Хаттама шешімімен бекітілді)
        • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі./ Оқу құралы. –Астана: «Фолиант», 2017.-184 б. 1000 дана,   (ҚР БжҒМ жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің Республикалық оқу-әдістемелік Кеңесі оқу-әдістемелік бірлестігінің 20 мамыр 2017 № 3 Хаттама шешімімен бекітілді)
        • Мектепке дейінгі білім беруде балалардың байланыстырып сөйлеуін қалыптастыру. Монография. Алматы: ЖШС «Фортуна Полиграф»,  2020. - 224 б
        • Мектепке дейінгі білім берудің теориясы мен практикасы. Ұжымдық монография. Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық  университетенің Ғылыми кеңесі ұсынады. Хаттама №8,  27.04.2022 ж.  (Манкеш А.Е., Таубаева Г.З.)
        • Development of the project activities of future primary school teachers based on a collaborative environment Cypriot Journal of Educational Sciences Volume 17, Issue 10, (2022) 3604–3613
        • Analysis of Intercultural Communication Competencies in Prospective Primary School Teachers' Use of Internet Technologies. International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology 2023, Vol. 11, No. 6, 1537-1554 https://doi.org/10.46328/ijemst.3795
        • Мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік құзыреттілігін қалыптастырудың теориялық аспектілері. Хабаршы Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, (педагогика ғылымдары  сериясы), №2 (66) 2020,  322-232  6 б.                                                       
        • Ойын арқылы мектеп жасына дейінгі балалар тілінің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеудің педагогикалық ерекшеліктері  Хабаршы Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, (педагогика ғылымдары  сериясы), №1 (65) 2020, 359-363 б.                                                 
        • Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында болашақ педагог мамандарды оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалауға дайындау. Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті  Хабаршы «Педагогика  ғылымдары» сериясы, №1(65), 2020. – 83-88 бб.
        • Тәрбие - мектеп жасына дейінгі балалардың жеке басын қалыптастырудың маңызды факторы ретінде. Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетi ХАБАРШЫ «Педагогика ғылымдары» сериясы, №3 (71), 2021.-234-241 бб.
        • Мектепке дейінгі білім беру үдерісін жетілдіруде мультимедиалық технология ларды пайдалану. Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетi ХАБАРШЫ «Педагогика ғылымдары» сериясы, №3 (73), 2022.-244-254 бб.
        • Мектепке дейінгі  ересек топ балаларының танымдық  дербестігін дамытуда case study  әдісін  қолданудың ерекшеліктері. Хабаршы Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, (педагогика ғылымдары  сериясы),   №3 (79) 2023, 338-345 6 б.  

        КОНФЕРЕНЦИЯЛАРҒА ҚАТЫСУЫ МЕН ҚОНАҚ РЕТІНДЕ БЕРГЕН ДӘРІСТЕРІ:

        • Театр  ойыны арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық дағдыларын дамыту. V Международной научно-практической конференции «образование в xxi веке» – 2022. -28-31   март    г.Москва
        • Современная система подготовки педагогов по дошкольному образованию в республике Казахстан… Интеграция дистанционного обучения в системе непрерывного образования    II Международная научно-теоретическая конференция.-Ташкент 2022 ж.   217-223 бб
        • Мектеп жасына дейінгі балалардағы байланыстырып сөйлеу дағдыларын қалыптастырудағы ертегілерді айту ерекшеліктері. Халықаралық конференция  Қызылорда қ.  13 мамыр 2022
        • 2019 жылы 15-19 желтоқсанда  Ж.Баласағұн атындағы және  А.Арабаев атындағы  университеттерінде «Мектепке дейінгі балаларды пропп картасы арқылы ертегі құрастыруға үйрету»  тақырыбында дәріс оқылды.
        • 2020,  «Өрлеу» ББЖ ҚБАРИ өткен халықаралық дөңгелек үстелде «Ерте жастағы балаларды сентезивтік тәрбиелеу» тақырыбында баяндама оқылды.
        • 2020 Халықаралық «ІІ Global teaching Qazsaq» форумында баяндама оқылды
        • 2022, 11 ақпан «Мектепке дейінгі ұйымдар мен бастауыш сыныптарда жаратылыстанудан сапалы білім берудегі проблемалар» атты халықаралық ғылыми-әдістемелік онлайн - семинар .
        • Жумашева Толкын Сабитовна

          Лауазымы: Философия докторы (PhD), қауымдастырылған  профессор м.а.

        • Ақпарат

        Жумашева Толкын Сабитовна

        Лауазымы: Философия докторы (PhD), қауымдастырылған  профессор м.а.

        +77753372274

        Толқын  Жумашева - 1990 жылы Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық институты «Педагогика және психология» (мектеп жасына дейінгі) мамандығы бойынша  дипломмен тәмамдаған. 2006 жылы аталған институттың «Педагогика және психология» мамандығы бойынша үздік дипломмен тәмәмдады. 2013 жылы 6M010100- Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандығы боиынша педагогикалық ғылым магистрі дәрежесін алды. 2022 жылы «Болашақ мектепке дейінгі ұйым тәрбиешілерінің  кәсіби  лидерлік  әлеуетін дамыту» тақырыбында докторлық диссертациясын қорғап, 2022 жылдың 24- маусымдағы  шешімімен (№2  хаттама) – 6D010100 - Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелелеу білім беру бағдарламасы бойынша  Философия докторы(PhD) дәрежесі  берілді. Еңбек жолын 1990-2002жж аралығында №1 Алматы қалалық педагогикалық колледжінде оқытушы  қызметінен бастаған. 2002-2017жж. Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінде қызмет еткен. 2017-2020 жылдары Абай атындағы қазақ ұлттық университетінде доктарантурада, 2020-2023жж. аталған университеттің Педагогика және психология институты, Мектепке дейінгі білім беру және әлеуметтік педагогика кафедрасында аға оқытушы қызметін атқарған.  2019 жылы Түркия Республикасы, Анкара қаласындағы  Gazi  Üniversitesi университеті  «Okul  Oncesi Eğitim Programlari ve Erken Cocuklukta Fen Egitimi derslerine katilmis,bolumumuzde bilimsel arastirma faaliyetlerinde bulunmuslardir »  («Мектепке дейінгі білім беру бағдарламалары және ерте балалық шақтағы ғылыми білім беру ») тақырыптарында ғылыми тағылымдамадан өткен.

        ЖЕТІСТІКТЕРІ:

        • Университеттің 70 жылдығына орай «Құрмет» медалінің иегері (2014 ж.),  2019 ж., «Ұлағатты ұстаз»итөсбелгісімен (ҚР Өрлеу Білім-ғылым порталы) марапатталған.
        • Республикалық педагогикалық олимпиадалар және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының жүлдегерлерінің жетекшісі.

        БІЛІМІ:

        • Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық институты, «Педагогика және психология (мектепке дейінгі)»;
        • Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық институты, «Педагог және психолог». Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті 6M010100-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандығы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі.
        • Абай атындағы қазақ ұлттық педагогикалық университеті 6D010100-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу  ББ бойынша Философия докторы (PhD)

        ЗЕРТТЕУ АЯСЫ:

        • Болашақ мектепке дейінгі ұйым тәрбиешілерінің  кәсіби лидерлік әлеуетін дамыту

        БАСЫЛЫМҒА ШЫҚҚАН МАҚАЛАЛАРЫ:

        • Organizational technics for developing the leadership potential of students in self-government. Cypriot Journal of Educational Sciences.  – 2021. – Vol.16, Iss.5. P. 2879-2886.
        • Evaluation of University Students Views on the Gamified Classroom Model International Journal of Emerging Technologies in Learning. Deutschland.  2022-09-18. PP. 21-32. Рейтинг CiteScore 2022 Social Sciences Education=83% https://online-journals.org/index.php/i-jet.
        • Competence development through art technology World  Journal on Educational Technology;Current Issues.Volume 14.Issue 6.2022 1795-1806.
        • Improvement of soft skills preschool teachers through gamification. Cypriot  Journal of Educational Sciences. Volume 17.issue 9.2022.3556-3567.
        • Болашақ бала-бақша тәрбиешісі маманын кәсіби даярлау үрдісінде педагогикалық артистизмге баулудың маңыздылығы. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршы «Педагогика ғылымдары»сериясы. Алматы.-2018-№1(57) Б.260-265 ISSN 1728-5496.
        • Педагогикалық артистизм бала-бақша тәрбиешісінің кәсіби шеберлігінің ажырамас бөлігі. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршы «Педагогика ғылымдары» сериясы. Алматы.-2018.-№3(59) Б.265-270 ISSN 1728-5496.
        • Мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісінің сөйлеу мәдениеті – лидерлік сапаларының негізгі бір құрамдас бөлігі. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршы «Педагогика ғылымдары» сериясы. Алматы. - 2018.-№4(60) Б.347-353 ISSN 1728-5496.
        • ЖОО-дағы студенттердің лидерлік әлеуетін дамыту-болашақ мамандарды даярлаудың сапасының артуының кепілі. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршы «Педагогика ғылымдары»сериясы  Алматы. - 2019.- №3(63) Б.94-98 ISSN1728-5496.
        • Болашақ тәрбиелердің лидерлік сапасы және оның өзін-өзі дамыту мәселесімен өзара байланысы. Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінің Хабаршысы. Педагогикалық ғылымдар бөлімі. Алматы. - 2019 №3 (79) Б.241-246 ISSN 2306-5079.
        • Қазақ ағартушыларының еңбектеріндегі лидер мәселесі. Қазақ білім академиясының баяндамалары. Нұрсұлтан. - 2020. №2. - Б.118-124.
        • Лидер және лидерлік мәселесін зерттеудегі ғылыми әдіснамалық тұғырлар Л. Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы «Педагогика,психология,әлеуметтану сериясы» Астана.-2022-№3(140)Б.30 37ISSN(Print)2616-6895.ISSN(Online)2663-2497: bulpedps.enu.kz.

        КОНФЕРЕНЦИЯЛАРҒА ҚАТЫСУЫ МЕН ҚОНАҚ РЕТІНДЕ БЕРГЕН ДӘРІСТЕРІ:

        • Болашақ тәрбиешілердің лидерлік сапасын дамытуда имидждің алатын орны. Международная научно-практическая конференция. «ТЕНДЕНЦІІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІІ» Переяслав -Хмельницький.25-декабрь.Вып.42 -2018. - С.235-238.
        • Некоторые особенности формирования педагогического артистизма будущего воспитателя дошкольного образовательного учреждения      . Международная научна-практическая конференция. «Семья в социально-культурном пространстве  России» Москва.-28-29 мая-2018-С.183-186.
        • Тәрбиеші жұмысында театрланған педагогиканың элементтерін пайдаланудың маңызы туралы. MАТЕRIALY ХIV MIEDZYNARODOWEJ NAUKOWI-PRAKTYCZNEJ KONFERENCJI «STRATEGICZNE PYTANIA SWIATOWEJ NAUKI» 07-15 lutego .2018  Volume-3.Прага.Б.64-69 ISBN978-966-8736-05-6.
        • The role of psychological work in the development of leadership qualities of future preschool educators UIuslararasi23Nisan Multidisipliner Calismalar Kongresi. - Ankara, Turkey: Iksad Kongre  академиялық ұйымы.20-23NISAN - 2019. – P.55-62 ISBN-978-605-7875-58-7.
        • Болашақ тәрбиешілердің лидерлік сапасын анықтаудың педагогикалық және психологиялық зерттеу әдістері жайында. 1Mayis Uluslararasi Sosyal Politikalar ve Bilimsel Arastirmalar Kongresi. Iksad Kongre  академиялық ұйымы. Turkey, Ankara. -1.05. 2019. - P.291-296 ISBN-978-605-7875-71-6.
        • The importance of the club in developing the professional leadership potential of students of pedagogical specialties .CHALLENGES IN SCIENCE OF NOWADAYS THE ISSUE CONTAINS: Proceedings of the 7th International Scientific and Practical Conference WASHIGTON, USA.№3(36)-2020.  - P.280-287.ISBN-979-1-293-10109-3.
        • Organisation of practical work on the development of pedagogical artistry in a future educator SCIENTIFIC HORIZON IN THE CONTEXT OF SOCIAL CRISES Proceedings of the 7th international Scientific and Practical Conference TOKYO, JAPAN. №41- 2021. -P.217-223 ISBN 978-4-272-00922-0.
        • Болашақ тәрбиешілердің лидерлік сапаларын дамытуда «Қабуснама» өсиет кітабының мәні. V Халықаралық түркі әлемі зерттеулері симпозиумы.11-13қазан,3-том - Алматы, 2018. - Б.37-41 ISBN 978-601-224-964-4.
        • Болашақ мектепке дейінгі білім беру ұйымының тәрбиешісінің лидерлік әлеуетін дамыту әдістері . Халықаралық ғылыми-практикалық конференция «Көшбасшылық  және менеджмент: теория мен практиканың қазіргі даму тенденциялары».  «Ұлағат»- Алматы. - 2019. -Б.85-89.ISBN 978-601-298 - 706-7.
        • Лидер ұғымының мәні және оны болашақ тәрбиешілердің бойында дамыту мәселесі. «GLOBAL SCIENCE AND INNOVATIONS 2019:CENTRAL ASIA» атты IV Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция жинағы.II-том,Астана,2019. - Б.183-187.ISBN 978-601-332-272-8.
        • Әл-Фараби трактаттарындағы  лидерлік идеяларының қазіргі қоғамдағы өзектілігі«Қайнар орта мектебіне 100 жыл:Ауыл мектебінің өзекті мәселелері мен даму келешегі» Халықаралық ғылыми-практикалық конференция.Семей 8-қазан.2022.Б.321-324.ISBN978-601-313-144-3.
        • Болашақ педагогтердің лидерлік сапаларын дамытуда Ахмет Байтұрсынұлының еңбектерінің құндылығы«Ахмет Байтұрсынұлы -ұлт ұстазы»Халықаралық ғылыми -практикалық конференция .Алматы .11.11.2022.
        • Болашақ тәрбиеші имеджі кәсіби лидерлік әлеуеттің құрамдас бөлігі Ахмет Байтұрсынұлының педагогикалық мұрасы,бүгіні мен болашағы» 25.112022.
        • Тайтелиева Лаура Рахатовна

          Лауазымы: PhD, аға оқытушы

        • Ақпарат

        Тайтелиева Лаура Рахатовна

        Лауазымы: PhD, аға оқытушы

        +77023266083

        БІЛІМІ:

        • 2005-2009 жылдар аралығында Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті 5В010100-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандығы бойынша бакалавр
        • 2009-2011 Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті 6М010100- Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандығы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі
        • 2017-2020 жж. Абай атындағы Қазақ Ұлттық Педагогикалық университеті «7D010100- Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» мамандығы бойынша PhD докторы

        ЕҢБЕК ЖОЛЫ

        • 2011-2021 жж Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті, педагогика және психология институты, Мектепке дейінгі және бастауыш білім беру кафедрасының аға оқытушысы

        ЗЕРТТЕУ АЯСЫ:

        • Мектепке дейінгі білім беруді дамыту
        • Болашақ мамандардың инновациялық әрекетін дамыту

        БАСЫЛЫМҒА ШЫҚҚАН МАҚАЛАЛАРЫ:

        Мектепке дейінгі ұйымдардағы инновациялық тұжырымдаманың мәні// Студенттер мен магистранттардың 72-ші ғылыми- зерттеу  конференциясы 2017ж.

        Педагогика тарихы// Оқу құралы «ОНОН» баспасы- Алматы:2018.-131 бет

        Мектеп жасына дейінгі баланың тілін дамытудың әдістемелік негіздері// Оқу құралы «ОНОН» баспасы- Алматы:2018.-252 бет

        Мектеп жасына дейінгі тіл дамыту//оқулық Қазмемқызпу (РИСО) Алматы:2018

        Инновации в Дошкольном образовании //ISSN 1684-9426 "Педагогика және өнер" журналы 2018 №5(73) 3-7 бет

        Мектеп жасына дейінгі балаларда танымдық белсенділікті қалыптастырудың педагогикалық мүмкіндіктері// ISSN 1684-9426 "Педагогика және өнер" журналы 2018 №6 (74) 3-6 бет

        Тіл дамыту ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін интеграциялық-дифференциалды сипатта ұйымдастыру мүмкіндіктері //ISSN 1684-9426 "Қазақстан мектептеріндегі шетел тілдері 2018 №5(101) 7-12 бет

        Қазіргі мектепке дейінгі ұйымдардың жұмысында инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың психологиялық-педагогикалық аспектілері / / ISSN AD ALTA: екі жақты пәнаралық зерттеулер журналы-Blint Peer-Reviewed Volume 8, Issue 1, Арнайы Issue IV., 2018

        Escl Web of Science (Thomson Reuters) жылдық шығарылымдар саны: 2 Автор (желтоқсан 2018 ж.)1804-7890

         «Мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі инновация» ISBN 978-5-9507041-0-2// УДК 378.018.46 Международный научно-практ. Конфер. (г.Москва) 20.02.2019

        «Мектепке дейінгі ұйымдардағы  инновациялық технологиялардың мүмкіндіктері» // Абай ат. Қазақ Ұлттық  Педагогикалық Университеті Халықаралық ғылыми-практикалық  конференциясы. Алматы қаласы. 2019 жылы 26 сәуір

        Бoлaшақ мектепке дейінгі ұйым тәрбиешілерінің инновациялық ic-әрекетке даярлығын қалыптастыру.// Вестник Академии Педагогических Наук Казахстана №3 (мамыр-маусым), 2020 жыл 121-132б.

        Инновaциялық бiлiм беру үдерiciнiң көрcеткiштерi мен өлшемдерi//ISSN 2073-333X ҚАЗАҚСТАННЫҢ ҒЫЛЫМЫ МЕН ӨМІРІ №4/2 2020 231-238б.

        Бoлaшақ мектепке дейінгі ұйым тәрбиешілерінің инновациялық ic-әрекетке даярлығын қалыптастыру // Вестник Академии Педагогических Наук Казахстана №3 (мамыр-маусым), 2020 жыл

        Болашақ мектепке дейінгі ұйым тәрбиешілерінің инновациялық іс-әрекетке даярлығын дамыту // ВЕСТНИК КазНПУ им. Абая, серия «Педагогические науки», №4 (68), 2020 г.

        Развитие инновационной деятельности педагогов дошкольных организаций//Выпуск 43 № 2 (2020) https://doi.org/10.51889/2020-2.2077-6861.09 Опубликован 2020-06-30

        Теоретические основы развития креативности у детей дошкольного возраста// DOI 10.36074/logos-05.02.2021.v5.36 5 février 2021 • Paris, République française • 115

        Мектеп жасына дейінгі балалардың арттерапия технологиясы арқылы ұсақ саусақ моторикасын дамыту // 2021 жылы 5 маусымда өткен академик А.Қ.Құсайыновтың 70 жылдығына арналған «Әлемдік білім кеңістігінде оқыту мен тәрбиелеудің жаңа көкжиектері» атты Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясында

        Мектеп жасына дейінгі балалардың арттерапия технологиясы арқылы ұсақ саусақ моторикасын дамытудың мүмкіндіктері//  isbn - 978-1-63848-661-9 doi - 10.46299/isg.2021.i.xxvi

        Topical issues of practice and science Abstracts of XXVI International Scientific and Practical Conference London, Great Britain May 18 – 21, 2021 ғылыми-практикалық конференциясында Збір ник наукових праць ΛΌГOΣ. https://doi.org/10.36074/logos-05.02.2021.v5.36

        Формирование готовности будущих педагогов дошкольного образования к инновационной деятельности// https://laplageemrevista.editorialaar.com/index.php/lpg1/article/view/1176 v. 7 n. Extra-E (2021): Aug. Ensino e aprendizagem na universidade

        • Байкулова Айгерим Мейрхановна

          Лауазымы: Философия докторы (PhD), қауымдастырылған профессор (доцент)

        • Ақпарат

        Байкулова Айгерим Мейрхановна

        Лауазымы: Философия докторы (PhD), қауымдастырылған профессор (доцент)

        +77779427733

        БІЛІМІ:

        • 2006-2010 Тараз мемлекеттік педагогикалық институты (Бакалавр). Мамандығы: Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу.
        • 2010-2012 Тараз мемлекеттік педагогикалық институты (Магистратура).  Мамандығы: Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу (үздік диплом).
        • 2013-2016 Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті (Докторантура).  Мамандығы: 6D010300 - Педагогика және психология.
        • 2020-2023 Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты. 6В01101 - Педагогика және психология білім беру бағдарламасы бойынша (Бакалавр).
        • Дарынды жас ғалымдарға арналған мемлекеттік стипендия иегері (2021 ж.)

        ЕҢБЕК ӨТІЛІ:

        • 2012-2013 Тараз мемлекеттік педагогикалық,институты, «Мектепке дейінгі педагогика және психология» кафедрасының оқытушысы.
        • 2016 Тараз мемлекеттік педагогикалық институты, «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» кафедрасының аға оқытушысы.
        • 2017-2019 Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті, «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» кафедрасының PhD, қауымдастырылған профессоры (доцент) м.а.
        • 2019-2020 Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті, «Мектепке дейінгі және бастауыш оқыту» кафедрасының PhD, қауымд. профессоры (доцент) м.а.
        • 2020-2023 Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің    Постдокторлық бағдарлама стипендиаты.
        • 2023 ж. – қазіргі уақытқа дейін. Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті «Мектепке дейінгі білім беру» кафедрасының PhD, қауымдастырылған профессоры (доцент).

        ҚР ЖӘНЕ ШЕТЕЛДЕ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ:

        • 2019 ақпан. Білім берудегі инновация және халықаралық байланыстар тарапынан ұйымдастырылған 72 сағаттық оқыту семинары. ТарМПУ, Тараз қ.
        • 2020 маусым. Mindshift: Break Through Obstacles to Learning and Discover Your Hidden Potential an online non-credit course authorized by McMaster University and offered through Coursera.
        • 2022 Современные технологии развития способности и одаренности детей и молодежи. Алматы, 72 часов.
        • 2023 72 hours on the Summer Pedagogical Laboratory "Digital transformation of scientific research within socially responsible education"/ Летняя педагогическая лаборатория «Цифровая трансформация научных исследований в рамках социально ответственного образования». 07 to 15 July 2023. SERBIA.

        ҒЫЛЫМИМЕТРИЯЛЫҚ  МӘЛІМЕТТЕР:

        • ORCID ID: 0000-0001-9525-2048. Scopus authors ID: 57190168487. H index – 3.
        • Researcher ID (Web of Science): HGB-0630-2022. H index – 1.
        • 40-ға жуық ғылыми жарияланымдардың авторы
        • (Scopus – 12, WoS – 2, ҚР ҒЖБ БССҚК  – 25 мақала. Монография -1. Авторлық куәлік-3

        ЗЕРТТЕУ АЯСЫ: ұлттық құндылық, мектепке дейінгі білім беру, білім берудегі инновациялық технологиялар, білім берудегі лидерлік, эмоциялық интеллект.

        ҚР БҒМ ЖӘНЕ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ ЖОБАЛАРЫ:

        • АР08857119 - «Болашақ мұғалімнің студентке орталықтандырылған оқытуын цифрлық орта жағдайында трансформациялау»  (2020) Жоба орындаушысы
        • AP09058126 - «Білім алушылардың Батыс Қазақстанның ЖОО-да кәсіптік даярлау жағдайындағы әлеуметтік жауапкершіліктері». Жоба орындаушысы.
        • Халықаралық жоба: Педагогикалық кәсіпқойлық және интернационалдандыру – диалог постсоветтік исламдық білім кеңістігі.  Университет FAU (Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg) Германия (2021). Жоба орындаушысы (Германия Сыртқы істер министрлігінің қаражатынан академиялық алмасулар неміс қызметі (DAAD) қаржыландыратын).
        • Университетішілік халықаралық жоба орындаушысы «Обучение субъектов постдипломного образования методам проектирования и реализации исследовательской деятельности» "Экономика Жоғары Мектебі" Ұлттық зерттеу университеті, Мәскеу (Ресей, 2021).
        • Университет ішілік жоба жетекшісі Ұлттық құндылықтар негізінде жеткіншектердің қазақстандық патриотизмін қалыптастырудың ғылыми-әдістемелік негіздері (Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, 2022).
        • Cерікова Орал Серікқызы

          Лауазымы: Оқытушы, ғылым магистрі 

        • Ақпарат

        Cерікова Орал Серікқызы

        Лауазымы: Оқытушы, ғылым магистрі 

        +77771552193

        Орал Cерікова - 2017 жылы Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің бакалавриатын бітірген. 2019 жылы Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің педагогика ғылымдарының магистрі дәрежесін алған.

        Еңбек жолын №18 бөбекжай балабақшасынан тәрбиеші лауазымынан бастады (2017-2019 жж.)

        БІЛІМІ:

        • Педагогика ғылымдарының магистрі, Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті;
        • «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» бакалавр дәрежесі, Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті.

        ЗЕРТТЕУ АЯСЫ:

        • Мектеп жасына дейінгі балаларға латын графикасы негізінде жазуға  үйрету

        БАСЫЛЫМҒА ШЫҚҚАН МАҚАЛАЛАРЫ:

        • Серікова О.С. Кеңестік Қазақстан әліпби реформасына тарихи талдау// Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің Хабаршысы № 4 (76), Алматы, 2018
        • Серікова О.С.,  Аманжолова Ә.Н. Мектепке дейінгі балаларға патриоттық тәрбие беру// «Наука и жизнь Казахстана» №5/2.2020г. – Алматы, 2020
        • Серікова О.С., Мектепалды балаларын жазуға үйретудің әдістері// «Наука и жизнь Казахстана» №5/2.2020г. – Алматы, 2020
        • Серікова О.С., Аманжолова Ә.Н.  Мектепалды балаларын жазуға үйрету әдістемесі// «V халықаралық түркі әлемі зерттеулері симпозиумы» атты ҚазМемҚызПУ– Алматы, 2018. – С.  222-225
        • Серікова О.С.  Жaзу-өркeниeт өзeгi// «VI әлемдік ғылым және инновация central asia 2019» халықаралық конференциясы. Астана 2019ж,18 наурыз, 111-113 б.
        • Серікова О.С. Мектепке дейінгі ұйымда тас технологиясын қолдану және оның тиімділігі// «QAZAQ BILIMI» республикалық ғылыми-әдістемелік, педагогикалық журналы .Астана, 2019ж.№12(27) саны
        • Серікова О.С.  Бoлaшaқ ұрпaқты пaтриoттыққa тәрбиeлeудe мeктeпкe дeйiнгi ұйымдaрдың aлaтын oрны «VII әлемдік ғылым және инновация central asia 2020» халықаралық конференциясы Nur-sultan, kazakhstan, feb-march 2020
        • Серікова О.С.  Сапалы бiлiм берудiң педагогикалық теориялық негiздерін талдау/ «Жаңартылған білім беру: ЖОО мен орта мектеп тәжірибесі»
        • атты Республикалық ғылыми-практикалық конференция. Ақтөбе, 2020
        • Серікова О.С Сапалы бiлiм берудiң педагогикалық теориялық негiздерін талдау// «Жаңартылған білім беру: ЖОО мен орта мектеп тәжірибесі»атты Республикалық ғылыми-практикалық конференция. Ақтөбе, 2020
        • Серікова О.С Мектеп жасына дейінгі ұйымдарда көрнекілік құралдарды пайдаланудың маңызы//XXI ғасырдағы ғылым және білім: еуразия кеңістігінде даму динамикасы V Халықаралық ғылыми-практикалық конференция МАТЕРИАЛДАРЫ ISBN 978-601-7613-08-02 Нұр- Сұлтан, 2020 жылғы 23– 24 сәуір.
        • Тян Виолетта Дмитриевна

          Лауазымы: оқытушы,педагогика ғылымдарының магистрі

        • Ақпарат

        Тян Виолетта Дмитриевна

        Лауазымы: оқытушы, педагогика ғылымдарының магистрі

        +77759172269

        2020 жылы Тян Виолетта Дмитриевна Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінде «5B010100 – Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» мамандығы бойынша үздік дипломмен тәмамдаған. 2022 жылы «7М01201 – Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу»  БББ бойынша Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінде магистратураны үздік дипломмен бітірді, «Мектепке дейінгі жастағы балалардың ғаламдық азаматтығын тәрбиелеу өзгермелі әлемдегі табыстылық факторы іспетті» тақырыбында магистрлік диссертация қорғап, педагогика ғылымдарының магистрі дәрежесін алды. Тян В.Д. өзінің кәсіби жолын 2018 жылы 3 курс студенті болғанда білім беру орталығында мектепалды даярлық бойынша оқытушы ретінде бастады.  2021-2022 жылдары ҚазҰҚПУ құрамындағы Кәсіптік білім беру колледжінде жұмыс істеді. 2022 жылдан бастап бүгінгі күнге дейін Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінде Мектепке дейінгі білім беру кафедрасының оқытушысы болып жұмыс істейді.

        ЖЕТІСТІКТЕРІ:

        • «Жас маман 2022».

        БІЛІМІ:

        • Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті, "5B010100 – Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу" мамандығы, үздік диплом;
        • Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті, "7M01201 – Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу" БББ, үздік диплом.

        ЗЕРТТЕУ АЯСЫ:

        • Ерте жастағы балалардың дамуы;
        • Мектепке дейінгі ұйымда Playful learning іске асыру;
        • Болашақ педагогтардың кәсіби даярлығының сапасын арттыру.

        БАСЫЛЫМҒА ШЫҚҚАН МАҚАЛАЛАРЫ:

        • Тян В.Д. Ақпараттандыру дәуіріндегі ғаламдық азаматтықты тәрбиелеудің өсіп келе жатқан маңызы // Жаһандану дәуіріндегі ғылыми және практикалық тәсілдерді дамыту: XIX Халықаралық ғылыми конференция материалдары (21-23 маусым). - Бостон, АҚШ. – 2021. – 102-104 бб.
        • Тян В.Д. Жаһандану дәуіріндегі қажетті шара ретінде мектеп жасына дейінгі балалардың ғаламдық азаматтығын тәрбиелеу // Педагогикалық ғылымдар. - №1 (133). - Мәскеу:" Спутник+", 2022. – 10-15 бб.
        • Сыздыкбаева А.Д., Тайтелиева Л.Р., Тян В.Д. UPDATING THE CONTENT OF PRIMARY EDUCATION: DIGITAL LITERACY, ARE WE READY FOR CHANGES? // ҚР ҰҒА хабаршысы. - №4 (398). - Алматы: ҚР ҰҒА, 2022. - 173-185 бб.

        КОНФЕРЕНЦИЯЛАРҒА ҚАТЫСУЫ МЕН ҚОНАҚ РЕТІНДЕ БЕРГЕН ДӘРІСТЕРІ:

        • 2021 жылғы 21-23 маусым - "Жаһандану дәуіріндегі ғылыми және практикалық тәсілдерді дамыту" XIX Халықаралық ғылыми конференциясына қатысты;
        • 1-15 мамыр 2023 - шетелдік лектор с. Ниезовтың "Ғылыми жетекшілер мектебі" семинарлар сериясына қатысты;
        • 2023 ж. "Мектеп жасына дейінгі баланың танымдық қасиеттерін дамыту арқылы әрбір сабақтың нәтижелілігі" Республикалық онлайн-семинар.
        • Ерзат Жанбота

          Лауазымы: П.ғ.м., оқытушы

        • Ақпарат

        Ерзат Жанбота

        Лауазымы: П.ғ.м., оқытушы

        +77770232387

        Ерзат Жанбота 2021 жылы Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университетін «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» мамандығы бойынша үздік дипломмен тәмамдаған. 2021-2023 жж. Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінде «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» білім беру бағдарламасы бойынша магистрлік білім алып «Болашақ тәрбиешілердің инновациялық іс-әрекетін қалыптастыру» тақырыбында диссертациясын қорғады. Еңбек жолын оқу орталықтарында мектепалды даярлық сыныптарының педагогы болып   бастаған. 2023 жылдан бастап Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінде оқытушы қызметін атқаруда.

        ЖЕТІСТІКТЕРІ:

        •  2 орын – «Білім берудегі инновациялар: тәжірибе, проблемалар және перспективалар» атты ІІ Халықаралық ғалымдар мен педагогтардың ғылыми-тәжірибелік конференциясында «Инновациялық әдістерді енгізу және біртұтас педагогикалық үдерістегі формалар» бөлімі бойынша постерлік баяндама қорғау
        • 2020-2021 жж. арасында Президенттік шәкіртақы иегері

        БІЛІМІ:

        • Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті, «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» (бакалавриат)
        • Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті, «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» (магистратура).

        ЗЕРТТЕУ АЯСЫ:

        • Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
        • Сыни ойлау
        • Инновациялық іс-әрекет

        БАСЫЛЫМҒА ШЫҚҚАН МАҚАЛАЛАРЫ:

        • «Сын тұрғысынан ойлау ұстанымдары», «Қазіргі ғылым мен білімнің негізгі аспектілері» атты ІІ Республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясы / ZIAT ғылыми-әдістемелік орталығы, 2019
        • «Мектепке дейінгі ұйым педагогтарының  инновациялық іс-әрекетін қалыптастырудың маңызы», «Заманауи мектепке дейінгі білім беру: трансформация, даму векторлары» атты Халықаралық онлайн-конференция//Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті. Алматы, 2021
        • «Болашақ тәрбиешілердің инновациялық іс-әрекетке дайындығының құрылымы мен мазмұны», «Жаһандық ғылым және инновация: орталық Азия» ғылыми тәжірибелік журнал шығарылымы аясындағы ХVIII Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясы//Бөбек Жалпыұлттық қозғалысы заңды тұлғалардың қауымдастық нысанындағы бірлестігі. Астана, 2022

        КОНФЕРЕНЦИЯЛАРҒА ҚАТЫСУЫ МЕН ҚОНАҚ РЕТІНДЕ БЕРГЕН ДӘРІСТЕРІ:

        • 2022, 11 ақпан «Мектепке дейінгі ұйымдар мен бастауыш сыныптарда жаратылыстанудан сапалы білім берудегі проблемалар» атты халықаралық семинарда «Жаратылыстану ұйымдастырылған іс-әрекетінде инновациялық әдістерді пайдалану» тақырыбы бойынша баяндама оқылды.