6В01703 — Орыс тілі мен әдебиеті
-
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
Білім беру
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
-
Білім беру бағдарламалары
-
Бағдарлама туралы ақпарат
- Онлайн қабылдау2023-2024
-
Білім беру бағдарламасының коды мен атауы
Білім беру бағдарламасының мақсаты
Білім беру бағдарламасының стратегиялық серіктестері (практикалық базалары)
Академиялық (ішкі және сыртқы) ұтқырлық серіктестері
Түлектердің жұмыспен қамтылуы %-бенжәне қызмет орындары
Мамандандырылған аккредиттеу
Білім беру бағдарламасының рейтингі
Кәсіби қызмет түрлері:
Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor)
-
6В01703 - Орыс тiлi мен әдебиетi
Орта білім мазмұнын заманауи инновациялық технологиялар негізінде жаңарту жағдайында сапалы білім беретін, қажетті білімі мен дағдылары бар жеке тұлға ретінде орыс тілі мен әдебиеті пәнінен бәсекеге қабілетті мұғалімдер құрамын даярлау
Алматы қ. №124 ЖББМ КММ;
Алматы қ. «№147 гимназия» КММ
М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті,
Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті,
100%, жалпы білім беретін мектептер мен лингвистикалық гимназиялар
Аккредиттеу және рейтинг жөніндегі тәуелсіз агенттік, №АВ2463, 24.05.2019-23.05.2026.
- АРТА - 5 орын, 2021 жыл.
- Атамекен - 3 орын, 2021 жыл.
- білім беру;
- ғылыми- әдістемелік;
- әлеуметтік- педагогикалық;
- тәрбиелеу;
- мәдени-ағартушылық;
- басқарушылық.
Minor «Орыс тілінде оқытпайтын мектептеріндегі орыс тілі мен әдебиеті». Бұл бағдарлама 6В01703 - Орыс тілі мен әдебиеті оқу бағдарламасын меңгерген студенттерге арналған. Бағдарламаның басты артықшылығы еңбек нарығындағы жағдайға қарамастан, мамандық бойынша жұмысқа орналасудың жоғары пайызын қамтамасыз ететін түлекке берілетін кең кәсіби мүмкіндіктермен байланысты. «Орыс тілі мен әдебиеті» және «Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті» сияқты екі бағдарламаның үйлесуі білім беру қызметтері нарығының қажеттіліктеріне байланысты, атап айтқанда, түлектердің кәсіби қызметінің мүмкіндіктерін кеңейте алатын олардың кәсіби құзыреттілігі мен бәсекеге қабілеттілігін қалыптастыру, ал бұл оларды кепілдендірілген жұмыспен қамтамасыз ете алады.