6В05301 - Химия
-
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
Білім беру
-
Білім беру бағдарламалары
- Колледж
-
Бакалавриат
-
Педагогика және психология институты
- 6В01101-Педагогика және психология
- 6B01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
- 6В01301-Бастауыш оқыту педагогикасы және әдістемесі
- 6В01403-Дене шынықтыру және спорт
- 6В01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- 6В01901-Дефектология
- 6В03101-Социология
- Мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі және логопеді
- Қазақ тілі және әлем тілдері институты
-
Физика, математика және цифрлық технологиялар институты
- 6В01501 — Математика
- 6В01502 — Математика — Физика
- 6В01503 — Математика — Информатика
- 6В01504 — Физика
- 6В05302-Физика
- 6В01505 — Физика — Информатика
- 6В01506 — Информатика
- 6В01513 — Физика — Электроника
- 6В01514 — Информатика және робототехника
- 6В06101 — Цифрлық аналитикалық білім беру жүйелерін жобалау
- 6В06102 — Ақпараттық жүйелер
- Жаратылыстану институты
- Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар және өнер институты
-
Педагогика және психология институты
- Магистратура
- Докторантура
- Институттар
- Колледж
- Білімгерлерді қолдау орталығы
- Біліктілікті арттыру институты
- Оқу-әдістемелік бірлестік
- Үйлестіру кеңесі
- Мансап және жұмысқа орналастыру
-
Білім беру бағдарламалары
-
Бағдарлама туралы ақпарат
- Онлайн қабылдау2023-2024
-
Білім беру бағдарламасының коды мен атауы
Білім беру бағдарламасының мақсаты
Білім беру бағдарламасының стратегиялық серіктестері (практикалық базалары)
Академиялық (ішкі және сыртқы) ұтқырлық серіктестері
Түлектердің жұмыспен қамтылуы %-бен және қызмет орындары
Мамандандырылған аккредиттеу
Білім беру бағдарламасының рейтингі
Кәсіби қызмет түрлері:
Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor)
-
6В05301-Химия
Химия өндірісі және ғылым саласындағы өзекті мәселелерді шешуге қабілетті кадрлар даярлау.
- Жану проблемалары ғылыми-зерттеу институты, Алматы қ.
- әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің жаңа химиялық технологиялар және материалдар ғылыми-зерттеу институты (ҒТМ ҒЗИ), Алматы қ.
- Ә.Б. Бектұров атындағы химия ғылымдар институты
Нийде Омер Халисдемир Университеті, Түркия Республикасы
86%
1) ғылым ұйымдары: химия, биохимия саласындағы ғылыми, ғылыми-зерттеу орталықтары;
2) басқаруды ұйымдастыру: өз жұмысында химиялық және биологиялық зерттеу әдістерін пайдаланатын мемлекеттік басқару органдары, әртүрлі меншік нысанындағы ұйымдар.
Аккредиттеу және рейтинг жөніндегі тәуелсіз агенттік, №АВ2447, 24.05.2019-23.05.2024.
«Атамекен» – 8 орын 2021 ж.
- ғылыми-зерттеу: әртүрлі ғылыми және ғылыми-өндірістік мекемелер (химия, биохимия және т. б.) туралы бейінді пәндер бойынша ғылыми зерттеулерді орындау.);
- жобалық: жобалау және конструкторлық ұйымдарда (экология, технология, химиялық өндіріс) жалпы және мамандандырылған әзірлемелерді орындау);
- әртүрлі деңгейдегі мемлекеттік құрылымдардағы өндірістік-басқарушылық қызмет (білім бөлімдері, әкімдіктер, химия-биологиялық бағыттағы зертханалар));
- химия-биологиялық және экологиялық бейіндегі өндірістердегі ұйымдастыру-технологиялық қызмет (СЭС, ауыл шаруашылығы және минералдық шикізатты қайта өңдеу өндірістері және т.б.).
«Химик-эколог» қосымша білім беру бағдарламасы (MINOR) химиялық-экологиялық сауаттылықты қалыптастырады және көптеген кәсіпорындар, қалдықтарды өңдеу зауыттарының болмауынан туындаған мәселелерді шешуге қабілетті білікті химик-эколог мамандарды даярлауға бағытталған.
Бағдарламаның мақсаты - курсты оқу барысында химияның кез келген саласындағы экологиялық мәселелерді шешуге бейім мамандар қалыптастыру.